نظرانداز کرکے مرکزی مواد پر جائیں

Brainchild Pakistan Pays Tribute to All Its Wonder Women!

Brainchild Pakistan Pays Tribute to All Its Wonder Women!


“میں خوش قسمتی سے رہا ہوں کہ ان تنظیموں کا حصہ بنوں جہاں افراد صنف سے قطع نظر ان کے کام کی قدر کر رہے ہیں۔ مجھے اپنے والدین کی طرف سے زبردستی آزاد ہونے کی طرف راغب کیا گیا تھا اور ہمیشہ میری خواہش کے مطابق چلنے کی ترغیب دی جاتی تھی ، اس نے مجھے مزید کام کرنے کی ترغیب دی!


میں نے 2007 اور 1 سال کے آخر میں پی اینڈ جی میں شادی کی۔ میرے شوہر اور سسرالیوں کی طرف سے بے پناہ تعاون حاصل تھا ، اور میری کمپنی کو یہ بھی معلوم تھا کہ یہ میری زندگی کا ایک بہت بڑا سنگ میل تھا ، میرے پی اینڈ جی مالکان ، جو آج کے دن میرے استاد ہیں۔ ، نے مجھے اپنے ذاتی اختتام پر نئے کرداروں میں طے کرنے کی نرمی کی اجازت دی۔ میرے ساتھی میرا تعاون کرنے والا گروپ بن گئے! میں نے اپنے وقت کے بارے میں زیادہ نظم و ضبط کی کوشش کی ، بہت زیادہ ناکام رہا۔ اس نے کام اور گھر دونوں پر میری جیلوں کے بارے میں بے دردی سے ایماندار ہونے میں مدد کی۔ میرا پیارا بہتر نصف میڈیا سے ہے اور وہ سمجھتا ہے کہ خواب اور آرزوؤں میں کیا ہوتا ہے۔ 3 قابل بہنوں کا بھائی ہونے کے ناطے ، وہ میری طاقت نکلا! ہم نے یہ قاعدہ بنایا ہے کہ کام کو گھر میں کبھی نہ لائیں جب تک کہ یہ بالکل ضروری نہ ہو اور ایک دوسرے کو سمجھنے میں وقت نہ لگائیں۔



میں مانتا ہوں ، توازن تلاش کرنا آسان نہیں ہے۔ لیکن جیسا کہ میں اکثر مذاق کرتا ہوں کہ ماں بننے تک یہ سب ہی مزے اور کھیلوں میں تھا! یہ پہلا موقع تھا جب میں انتہائی بے چین اور گھبراہٹ کا شکار تھا۔ یہ میرے لئے ایک غیرمجاز علاقہ تھا۔ پھر بھی میں نے اپنے گھر والوں اور اپنے ورک فیملی کو میرے پیچھے موٹا اور پتلا پایا! میں نے دن بھر کی دیکھ بھال سے متعلق تعاون کا استعمال کیا ، کام کے وقت لچکدار اوقات لئے اور میری والدہ کی بے شرمی سے مدد کی جو میرے بڑے بیٹے کا سرپرست بن گیا ، اور فی الحال میرے دوسرے کے پیچھے چل رہا ہے .. شکریہ ماں!


میں کہتا ہوں ، یہ ایک برادری کو ایک کام کرنے والی ماں کی مدد کرنے میں لے جاتی ہے اور یہ گھر سے شروع ہوتی ہے۔ اس سوال کا جواب لمبا ہوسکتا ہے لیکن میں واقعتا سوچتا ہوں کہ مجھے پچھلے 14 سالوں میں سیکھی ہوئی چیزوں میں سے کچھ بتانا چاہئے اور ان کے ذریعہ پھنس جانا چاہئے۔


مرد اور خواتین دونوں کو اپنے کیریئر کے مختلف مراحل میں چیلنجوں کا سامنا کرنا پڑتا ہے۔ کام کی جگہ پر ہمیشہ کچھ لوگ ہوتے ہیں جن پر تبصرہ ہوتا ہے ، لیکن ہم اپنے لئے بھی غیر حقیقت پسندانہ توقعات طے کرتے ہیں۔ میں آپ کو گہرائی سے سانس لینا اور ‘اسے جانے دو۔ حقیقت پسندانہ اور عملی بات کریں۔ صرف وہ توقعات جو آپ اپنے لئے طے کرتے ہیں وہی بیان کرتی ہے اگر آپ کو یہ سب مل سکتا ہے یا نہیں! ’


یہ میری ان تمام حیرت انگیز خواتین کو نصیحت ہے جو بی سی پی یا کسی اور تنظیم میں کام کرتی ہیں۔


support سپورٹ گروپ بنائیں اور مدد کے ل ask پوچھیں۔ ساتھی خواتین کو مدد کی پیش کش کرنے والے پہلے فرد بنیں! یہ ایک لمبا فاصلہ طے کرتا ہے۔ اپنا قبیلہ ڈھونڈو۔

• براہ کرم نہ کہنے سے گھبرائیں۔ اگر یہ آپ کی حدود کو آگے بڑھا رہا ہے ، چاہے دیر سے وقت ہو یا بیکار کام یا میٹنگ جہاں آپ کی موجودگی اچھی ہے لیکن ہونا ضروری نہیں ہے۔ رد. حدود قائم کریں۔ لوگ اس کے ل. آپ کا احترام کریں گے۔

balls اہم گیندوں کو گرنے نہ دیں: جیسا کہ افسانہ نگار مصنف نورا رابرٹس جادوگردی کے کام اور خاندانی ذمہ داریوں پر پھرتی ہیں۔ پلاسٹک یا شیشے کی گیندوں کے طور پر کاموں کی درجہ بندی کرکے۔ یہ میرے دل کے قریب ترین ہے! ہم ان کمپنیوں پر بہت زیادہ ذمہ داری ڈالتے ہیں جن کے لئے ہم شامل ہیں پالیسیاں چلانے کے ل work کام کرتے ہیں ، لیکن آپ کو اپنی اپنی ترجیحات کا پتہ ہونا چاہئے ، جو آپ وقتا فوقتا پلاسٹک کی بال ڈراپ کے ذریعہ بیان کرتے ہیں ، وہ ٹھیک اچھال دے گی!

! آپ خود ہی خوش مزاج بنیں! مجھے مزید کام کرنے پر مجبور کیا جاتا ہے کیونکہ جب بھی میں جدوجہد کرتا ہوں تو میں اپنے منتر کو دہرا دیتا ہوں ‘میں یہ کرسکتا ہوں! .. اور کچھ اور چیزیں راستے میں‘۔ خواتین بہترین ملٹی ٹاسکر ہیں اس کے باوجود پہلے سینیٹ ہیں۔

• آخر میں ، کبھی بھی کسی بھی قسم کی ہراسانی کو قبول نہ کریں ، بولیں! چارج لیں ، اپنے سپورٹ گروپ تک پہنچیں۔ آپ حیران ہوں گے کہ آپ کی مدد کرنے کے ل how کتنے دوسرے ملیں گے۔ اپنی اقدار پر کبھی سمجھوتہ نہ کریں!


برینچلڈ میں ، اعلی انتظامیہ میں ہماری خواتین تنوع 50٪ سے زیادہ ہے - پاکستان میں اس نایاب تناسب کی فخر کرنا اتنا فائدہ مند ہے۔ میں اپنے ساتھ انٹرویو لینے کے لئے مارکیٹرز بننے کے خواہشمند تازہ گریجویٹس کو مدعو کرنا چاہتا ہوں۔ ہمارے محتاط انداز میں تیار کردہ ایم ٹی پروگرام میں شامل ہوں ، حقیقی منصوبوں پر کام کریں جس سے صارفین پر اثر پڑتا ہے۔ عالمی نیٹ ورک کا حصہ بنیں۔ ہم نوجوان ماؤں کو بہت سارے تعاون اور لچک پیش کرتے ہیں اور سائٹ پر دن میں بہترین نگہداشت رکھتے ہیں۔ اسٹارکوم نے پاکستان میں اپنی پہلی خاتون سی او او کی بھرتی ایک بڑی مثال قائم کی ہے اور میں مستقبل میں اس سے کہیں زیادہ ہوتا دیکھتا ہوں۔


-بینیش ارشاد

سی او او اسٹارکام۔


2. اروز حسین:


"میں نے اپنے کیریئر کی شروعات دماغی چلڈ سے کی تھی جب یہ 2009 میں میڈیکیوم کی بات تھی۔ میں 12 سال سے زیادہ عرصے سے اس تنظیم سے وابستہ ہوں۔ یہ میرا پہلا کام تھا ، اور میں مینجمنٹ ٹرینی کی حیثیت سے شامل ہوا۔ یہ سب سے پہلے بہت ہی ڈراؤنا اور حیرت انگیز تھا اور میرے خیال میں اس تنظیم کے بارے میں سب سے بہتر بات یہ ہے کہ یہ آپ کو ہمیشہ سیکھنے ، بڑھنے اور آپ پر اعتماد کرنے کی گنجائش فراہم کرتا ہے جو آپ کرنا چاہتے ہیں۔ میں نے اتنے عرصے تک رہنے کی وجہ یہ ہے کہ یہ ہمیشہ آپ کو ترقی یافتہ ہونے دیتا ہے۔ میں نے ایک منصوبہ ساز کی حیثیت سے آغاز کیا ، پھر میں 2 سال خریدار کی حیثیت سے چلا گیا۔ تب میں تھوڑی دیر کے لئے روانہ ہوا ، میں واپس آگیا ، اور میں پی اینڈ جی کے لئے منصوبہ بندی کی طرف جارہا تھا۔ آخر میں میڈیاویسٹ آنے سے پہلے میں ڈیجیٹل اور ای کامرس بھی کر رہا تھا۔ اب میں میڈیاوسٹ بزنس کی سربراہی کر رہا ہوں۔


میرا خیال ہے کہ کسی تنظیم کے بارے میں سب سے اچھی بات جس سے آپ اپنا طویل المیعاد کیریئر بناتے ہیں وہ یہ ہے کہ جیسے آپ ایک شخص کی حیثیت سے تیار ہوتے اور ترقی کرتے ہیں ، تنظیم آپ کو ان مواقع کو لینے دیتی ہے اور آپ کو سیکھنے کا موقع فراہم کرتی ہے۔


میں رائےان مرچنٹ اور انتظامیہ کا بہت شکر گزار ہوں

تبصرے

اس بلاگ سے مقبول پوسٹس

Made for Love Season 2 Release Date – Is It Happening? April 19, 2021

محبت کے لئے بنایا ہوا ایک امریکن ڈارک کامیڈی ٹی وی سیریز ہے جو السیسا نٹنگ کے لکھے ہوئے ناول (اسی نام کے ساتھ) سے موزوں ہے۔ یہ حال ہی میں اپریل 2021 کو نیٹ فلکس پر نشر کیا گیا ، جس میں تین اقساط فوری طور پر دستیاب کردی گئیں۔ محبت کے لئے بنایا گیا ایک ایسی عورت کے بارے میں ہے جس کو اس کے ٹیک سی ای او شوہر نے اذیت دی ہے ، جو اسے ہر حرکت پر قابو رکھتی ہے۔ وہ مسلسل اس کے راڈار کے نیچے رہتا ہے کہ وہ اسے اس کے orgasms کے روزانہ جائزے دینے پر مجبور کرتا ہے۔ یہاں تک کہ اسے "حب" (ان کا احاطہ) چھوڑنے سے بھی منع کیا گیا ہے ، اور ان سب چیزوں سے اس کو یہ احساس ہوتا ہے کہ اسے اس شادی کو روزمرہ کی زندگی گزارنے کے لئے چھوڑنا ہوگا۔ اور اپنے غیر صحتمند تعلقات کو توڑنے کے راستے میں جن تمام مشکلات کا سامنا کرنا پڑتا ہے وہ پہلے سیزن کو خوشگوار بنا دیتی ہیں۔ محبت کے لئے بنایا گیا محبت کے لئے تیار کردہ سیزن 2 کی ریلیز کی تاریخ: کیا اس میں کوئی گنجائش ہے؟ ہیزل اور برائن کے طلاق کے کاغذات پر دستخط کرنے کے ساتھ پہلے سیزن کے اختتام پر ، ہم دوسرے سیزن میں اس کی زندگی کا دوسرا رخ دیکھنے کو مل سکتے ہیں ،

China's central bank rules all crypto transactions are illegal

 بیجنگ: چین کی مالیاتی تنظیم نے جمعرات کو مذکورہ بالا تمام کرنسی لین دین کو گرما گرم کر دیا ، ڈیجیٹل ٹریڈ چین کے لیے موت کی گھنٹی بجتی ہے جب غیر مستحکم کرنسیوں پر دباؤ پڑتا ہے۔ کرپٹو کرنسیوں کے ساتھ ساتھ بٹ کوائن کی عالمی اقدار چینی قوانین کی وجہ سے پچھلے ایک سال کے دوران بڑے پیمانے پر اتار چڑھاؤ کی وجہ سے ہیں ، جو قیاس آرائیوں اور چھپنے کو روکنا چاہتے ہیں۔ پیپل بینک آف چائنا (پی بی او سی) نے جمعرات کو ایک انٹرنیٹ بیان میں کہا کہ "مجازی کرنسی سے متعلقہ کاروباری سرگرمیاں ہاٹ منی کی سرگرمیاں ہیں۔ نوٹس میں کریپٹو کرنسیوں سے منسلک تمام پیسے کی سرگرمیوں پر پابندی لگائی گئی ہے ، جیسے مرکنٹیلزم کرپٹو ، کامرس ٹوکن ، ورچوئل کرنسی ڈیریویٹیوز سے متعلق لین دین اور "غیر قانونی فنڈ ریزنگ"۔ بٹ کوائن ، جو اعلان سے پہلے ہی گر رہا تھا ، زیادہ سے زیادہ رقم کو سات اعشاریہ سات فیصد کے طور پر درست نہیں کیا ، جو کہ 1235 جی ایم ٹی تک 41،320 ڈالر تک پہنچ گیا۔ 1030 GMT کے ارد گرد یہ 5.0 فیصد کم ہوکر 42،464 ڈالر پر رہا۔ مالیاتی تنظیم نے اوپر بیان کیا کہ حالیہ برسوں میں بٹ کوائن اور متبادل ورچوئل ک

Redmi Launches Its First Flagship Phone With Snapdragon 8+ Gen 1 for $445

 Xiaomi کے Redmi K50 Pro اور K50 گیمنگ میں ابھی ایک پیارا بچہ تھا اور اسے Redmi K50 الٹرا کہا جاتا ہے۔  Xiaomi 12S سیریز اور نئے Mix Fold 2 کے بعد یہ پہلا Redmi فون ہے جو نئے Snapdragon 8 Gen 1 SoC کی نشاندہی کرتا ہے۔ ڈیزائن کے لحاظ سے، فون Redmi K50 سیریز اور Xiaomi 12 سیریز کے امتزاج کی طرح لگتا ہے۔ اس میں اپنے بہن بھائیوں کی طرح 6.67 انچ کا AMOLED ڈسپلے ہے اور ایک نایاب 12 بٹ پینل ہے جو 68.7 بلین رنگوں کو سپورٹ کرتا ہے، یہ اجناس آپ کو ان دنوں صرف فلیگ شپ فونز میں ملتی ہے۔ یہ 120Hz اسکرین ہے جس میں 220 x,712 px ریزولوشن ہے جو لگ بھگ QHD جتنی اچھی لگتی ہے، لیکن کم سے کم طاقت کا استعمال کرتی ہے، کم از کم Xiaomi کے مطابق۔ ڈسپلے کے نیچے پوائنٹ ڈیٹیکٹر آپ کے دل کی دھڑکن کو بھی پڑھ سکتا ہے۔ اندرونی اور اسٹوریج جیسا کہ پہلے ذکر کیا گیا ہے، یہ فون Qualcomm کے ٹاپ آف دی لائن Snapdragon 8 Gen 1 SoC سے تقویت یافتہ ہے اور آپ کو 128GB/ 256GB/ 512 GB UFS3.1 اسٹور ہاؤس اور 8GB/ 12 GB LPDDR5 RAM کے درمیان انتخاب کرنا ہوگا۔ میموری کارڈ کی کوئی جگہ نہیں ہے، لیکن آدھے ٹیرا بائٹ سے زیادہ اسٹور ہاؤس کے س